نامرد

"اگر تکیه گاهی به من دهید دنیا را تکان می دهم"

Saturday, May 20, 2006

Sexual Fantasy


بارها ديده ام تو را
به خيال و رويا
که در اين تاريکی ژرف
می خزی آرام
در بستر تنهايی من
دستانت آرام
می لغزد بر گونه ها ی تب دارم
و لبانت به هوس
دايره وار
تن من را می بويد
می بوسد
...
همه شهوت من
در دو بوسه
پی در پی و بی مکث
می نشيند بر جانت
بر همان نقطه آغازی
که پيوند تنم با تن توست
بر همان جا که نخستين تپش از نبض همآغوشی ما
می شود آغاز
***
شرمی نيست
يا حتی ترديدی
دستها و گردن من
سينه های بيتابم
و لبانم
گواهند
پادشاهی جنون آميز مرا
بر تمام تن تو
بی اغراق
***
وتنت در تن من
چون ماری
آلوده به زهر لذت
می پيچد
نفسم اينک
با نفست
،همگام
تپش تند همآ غوشی ما
اکنون
در اوج است
***
و در آن لحظه ناب
نقش پر شهوت تو
شايد
شاهکاربزرگ من وتوست
که حک می شود
در آن مکث کوتاه جاودان
در تاريکی ژرف چشمانم
***
تو را از ياد نمی برم هيچ گاه
با آنکه هنوز نديده ام ات
و دوستت ندارم هيچ گاه
....با آنکه دلم ديوانه توست
****************************************
:((عکس از بلاگ زير دزديده شده(دست خودم نيست نمی تونم ندزدم..می دونم بده

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

شعر قشنگی بود
اما اینکه ندیدیش و دوسش نداری
یه کم عجیب غریبه
حس میکنم نمی فهممت
یعنی نمی تونم با این قسمت آخر شعرت ارتباط برقرار کنم
تو را از ياد نمی برم هيچ گاه با >>
آنکه هنوز نديده ام اتو دوستت ندارم هيچ گاه ....با آنکه دلم ديوانه
<<

Saturday, May 20, 2006  
Anonymous Anonymous said...

:)

Saturday, May 20, 2006  
Blogger namard_24 said...

khob bezar kami dar in mored tozih bedam, farz kon kasi ro majazan mishnasi vali hanuz nadidish, ba shenakhti ke azash dari, dus dari bahash bekhabi,dus dari ye fantasyie sexy dar moredesh dashte bashi, moslaman nemituni un shakhso dus dashte bashi har ghadram ke teshneye un taraf bashi, va moslaman un shakhs ham az yadet nemire, ba inke aslan nadidish.

Saturday, May 20, 2006  
Blogger PaRaDa said...

man ziad az sher sar dar nemiram sorry ke nazari dar morede shere shoma nadaram ke bedam
;)
man 22 salam hast!

Saturday, May 20, 2006  
Blogger namard_24 said...

hamin sar zadi mano sharmade kardi, blogger 22 salehe bahal :)

Saturday, May 20, 2006  

Post a Comment

<< Home