نامرد

"اگر تکیه گاهی به من دهید دنیا را تکان می دهم"

Sunday, May 14, 2006

kama Sutra

اين کاماسوترا چيز جالبی از آب دراومد بر عکس اونچه فکر می کردم....کاماسوترا اسمه يه کتاب خيلی قديمی هنديه( قابل توجه اونهايی که با هندی ها ميونه خوبی ندارن من جمله خودم، بريد ببينيد چه تمدن سکسی داشتن او موقع ها!! جريان ماله سالهای بين300تا 500 بعد از ميلاده!! حالا اينکه منبع بنده چقدر سنديت داره من نمی دونم و به علاوه سالش مهم نيست محتويات کتابه مهمه) که راجع به پوزيشن های سکسه و اينکه هر کدوم چه لذتی داره، من حالا تصميم دارم که يه نسخه چاپی شو گير بيارم
پ.ن. اينجوری که از يکی از استادای محترم سابق شنيدم حضرت علی (ع) گفته: هر کسی يه چيز بهت ياد داد تو رو برده خودش کرد. می خواستم به اين پسری که توصيه کرد برم در اين مورد بخونم بگم که الحق تو نيز ما را برده خويش کردی، بازم مرسی از اطلاعات
پ.ن.ن. برای کسب اطلاعات در اين زمينه کافی است که کلمه انگليسی رو که تو تيتر نوشتم توی ياهو يا گوگل يا حالا هر چی سرچ کنين

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

:)

Sunday, May 14, 2006  
Anonymous Anonymous said...

خانم فیلم این کتاب رو هم ساختن . گیرآوردی ببین حتمن. ..واسه مزاجت بد نیست!1

Monday, May 15, 2006  

Post a Comment

<< Home