نامرد

"اگر تکیه گاهی به من دهید دنیا را تکان می دهم"

Wednesday, May 31, 2006

ملحفه ای خونين به دست گرفته
نگاه منجمدش به لکه های خون ماسيده
انگار که بکارتش را از رنگ چرک خون خشک می طلبد
بکارت بر باد رفته اش را
حيثيت مادر و شرف پدرش را
***
آهای با توام
مرا ببين
به خاطر تو از آسمان آمده ام
بالهای سپيدم را نمی بينی؟
آهای با توام
خدای باکره ها مرا فرستاده
خشکت نزند
شيطان نيستم به خدا
فرشته ام
کلام وحی برايت دارم از خدا
زانو بزن
اگر به خدای من ايمان بياوری
بکارتت را به تو پس خواهد داد
...مثال تار عنکبوتی که بر در غاری باشد
پس هر بار که بکارتت را خواستی به باد دهی
:اين جمله را بر زبان بياورش
"ای خدای تمامی باکره ها، لذت را بر تن من ارزانی دار، مرا به اوج برسان و بکارتم را در ازای اين لذت الهی بگير، آمين"
پس آنگاه بکارتت را در راه خدا قربانی کن
همانگونه که مومنان خدا می کنند
چی يعنی چی؟
خب لذت بر تو جاری می شود ديگر
! يعنی چی به خاطر طرف؟
!يعنی چی پس طرف چه می شود؟
گور بابای طرف هم کرده، تو حال خودت رو بکن
!چی؟
!کی گفته فرشته ها حرف بد نمی زنند؟
مگر غير من فرشته ديگری هم ديده ای؟
چند لحظه بگذار با خدا مشورت کنم
اين مورد کمی پيچيده است
.
.
.
ببين دختر خوب
خدا می فرمايند که
بايد اول بری در اين زمينه هايی که خدا دستور داده مطالعه کنی
اول راجع به دستگاه تناسلی خودت مطالعه می کنی
در مورد اعضايی که نقش توليد مثلی ندارن بيشتر می خونی
توصيه می کنم کتابهايی که برای زوجهای جوون نوشته شدنو بخونی
راجع به خود ارضايی هم بخون
چی؟! کی گفته گناهه؟
خدا؟
خب من الان ازش می پرسم
...
نه عزيزم خدا می گه من نگفتم، هر کی ام گفته غلط کرده
برو بخون اينا رو
توی آينه هم تفحص کن
اينايی که می گم ثوابش زياده
بعد حالا در مورد استفاده اون دعا برات توضيح می دم
اول بايد چشم مغزت باز بشه
آره عزيزم
الان؟
آره به هيچ کی نگو
اين يارو هم آدم نيست
ديدی پررويی کرد بهش بگو هرررری
آره عزيزم عين سگ می افته دنبالت دوباره
من ديگه برم به بنده بعدی برسم
سرم خيلی شلوغه
بای

0 Comments:

Post a Comment

<< Home