نامرد

"اگر تکیه گاهی به من دهید دنیا را تکان می دهم"

Sunday, June 11, 2006

راست است
زنها همه چيزشان قشنگ است
از سينه هايشان بگير تا وسط لنگشان
گريه کردنشان اما حرف ندارد
اين لذت بيمارگونه هميشه به آدم می چسبد
وقتی گريه می کنند
معمولا يعنی اينکه کم آورده اند
و اين خيلی لذت بخش است
وقتی تنبيه می شوند
وقتی بهشان تجاوز می شود
وقتی بهشان خيانت می شود
وقتی توی پرشان می زنند
وقتی يکی می ميرد
وقتی دلشان می سوزد
وقتی دلشان می گيرد
وقتی کتک می خورند
و وقتی می ترسند
گريه کردنشان خيلی لذت بخش است
هر کسی به نوعی از اين لذت بهره می برد
بعضی ها هم از همه نوعش
مثل من
خيلی قشنگ است
متاسفانه من زن نيستم
من ماده گرگم
وگرنه می گذاشتم تو هم گريه من را ببينی
واقعا شرمنده ام
گريه ام نمی آيد
فقط دلم اين جور موقع ها
يک سيگار و استمنا می خواهد
حالا بيخيال سيگار
الان نصف شب است، منم سيگارم تمام شده
تمام لذتش اين بار
به نبودن توست
نمی دانم چرا می خواهی هر از چند گاهی طعم آزادی را بچشم
شنيده بودم از معتادی
که هر از چند گاهی ترک می کند
...که لذتش معمولی نشود

0 Comments:

Post a Comment

<< Home