نامرد

"اگر تکیه گاهی به من دهید دنیا را تکان می دهم"

Sunday, March 04, 2007

تمام رنگ های ديوانه را در هم کن
بوی تن تمام زنان و مردان شهوت زده را در هم بياميز
له له زدن درندگان را
با ناله های چارپايان وقتی که می زايند
سبز درختها را با خاک سياه زير پايشان
و هزار سوزن درخت سوزنی برگ را
با هزار گلبرگ گل هزار پر
هزار چرخ و فلک وارونه چرخان را
با هزار شرشر رودخانه
هزار رويای نيمه شب و دم صبح را
با هزارگريه و خنده حقيقی
هزار حرف بی وقفه ناگفته را
با هزار رقص غريب اغواگر
هزار در هم پيچيدن ديوانه وار را
با هزار آواز مبهوم و ترسناک
در شبی که ماه ندارد و ستاره
همه را در هم کن
معجونی بساز
تا باهم ديو سياه هزار سر من را به خواب کنيم
***
رگ خواب شهوتم اين است
شيشه عمرش نَشکن است بدبختی

8 Comments:

Blogger 4040e said...

: )

Saturday, March 03, 2007  
Blogger 4040e said...

: )

Saturday, March 03, 2007  
Anonymous Anonymous said...

این لینک رو ببین
http://www.nars.ir/blog/view_by_permalink.php?the_id=41
به تاریخش هم توجه کن
اون وقت ببین چرا من عصبانی میشم وقتی می گی من درکت نمی کنم

Sunday, March 04, 2007  
Anonymous Anonymous said...

راستی یه مدت زیادی بود نبودی ؟
کسالت که نداشتی ؟
سفر خوش گذشت ؟

Sunday, March 04, 2007  
Anonymous Anonymous said...

baad az ye omr saro kallat peyda shod, har chi delet khast neveshti digee?

Monday, March 05, 2007  
Blogger 4040e said...

: )

Saturday, March 10, 2007  
Anonymous Anonymous said...

باز هم که غیبی ...
راستی سال نوت مبارک.
اون شعر من هم که برات لینک گذاشته بودم رو که نخوندی !
عیدیت هم حاضره. توی تعطیلات برات تایپ می کنم و می فرستم
شاد باشی

Monday, March 19, 2007  
Anonymous Anonymous said...

eidet ye alame mobaraak dokhtareye namard, omidvaraam kesale jadid ye khorde hale mano bishtar beporsii, savaab dare be khodaa

Monday, March 19, 2007  

Post a Comment

<< Home