نامرد

"اگر تکیه گاهی به من دهید دنیا را تکان می دهم"

Tuesday, June 13, 2006

آهای مادر قحبه ای که مرا نفرين کرده ای
اگر گيرت بياورم
می دهم دهنت را صاف کاری
***
آهای خدای بی همه چيز
من که کاری به کار تو نداشتم
مگر مرض داری آدمها را انگشت می کنی
***
آهای تو
آهای لامذهب بی مروت
من غلط کردم
ببخشيد
گريه ام گرفته
تو را می خواهم
ديگر از اين غلط ها نمی کنم
قول می دهم
برگرد بيا
من را تحويل بگير يک کمی
بد جور دلم هوايت را کرده
مثل توله سگ ها ترسيده ام
ببخشيد
غلط کردم
قول می دهم به جان هر که بخواهی
به پايت می افتم
دلم بدجوری می خواهد تو را
هر کاری بخواهی می کنم
اگر خواستی برايت گريه می کنم تا صبح
نفله دارم می شوم
دلم پيشت گير است
می خواهم تو را
غلط کردم
...ببخشيد

2 Comments:

Blogger 4040e said...

چه خبرت شده باز
:))

چرا قاط زدی

Tuesday, June 13, 2006  
Blogger namard_24 said...

az un lamzhabi beporsid ke neflam karde

Wednesday, June 14, 2006  

Post a Comment

<< Home