نامرد

"اگر تکیه گاهی به من دهید دنیا را تکان می دهم"

Wednesday, June 14, 2006

می خواهم آگهی بدهم توی بلاگم
به زن هم جنس باز
يا علاقه مند
نياز منديم
تا جايی که من می دانم
در نظر مردها فقط خودشان می توانند پيمان وفاداری را بشکنند
پس ايرادی ندارد همزمان يک رفيقه لزبين يا حالا علاقه مند داشته باشم
زنها نخودی اند
حساب نمی شوند در نامحرم ها
تازه مردها سه تايی باشد عيش می کنند
خلاصه اينکه
حداقل اگر رفتی مسافرت با رفيقه ام حالی بکنم
فقط می ماند انتظارات رفيقه
آنها را نمی دانم چه جوری بايد مرتفع کنم
خيلی زيادند
زنها را سخت می شود قانع نگه داشت بدبختی
تازه شايد به تو هم حسودی کند
آن وقت بايد دور تو را هم خط بکشم
بايد بين تو و رفيقه ام يکی را انتخاب کنم
که خوب مسلما بايد رفيقه ام باشد
بعدش هم ازدواج قانونی
که بی آبرو نشود
و بعدش هم بچه و
خلاصه دردسرت ندهم
آگهی را بيخيال شدم

0 Comments:

Post a Comment

<< Home