نامرد

"اگر تکیه گاهی به من دهید دنیا را تکان می دهم"

Sunday, July 16, 2006

تو را به خواب ديده ام
هزار بار
اما
ديروز
توی کافه مسخره تجريش
از هميشه قشنگتر بودی
نور شمع بود و
دود سيگار من و
دخترهای بزک کرده
و پسر های کونی پولدار
پول جيبشان
گواه گردی پستانهای دختر ها بود و
لبخند دختر ها
گواه رضايت پسرهای کونی از پستانها
لبخند آميخته به غرور
بيچاره جنده ها
اسمشان بد در رفته
زن های شوهر دار
دختر های نامزد دار
خودشان را فقط به يک نفر می فروشند
اسير يک پسر کونی می مانند
تازه افتخار هم می کنند
گلی به جمال جنده ها
همانجا بود که يادت کردم
دلم برايت تنگ شد
تو رو به جان عزيزت قسم
پول غذا را با پستان من برابر نکن

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

:)

Sunday, July 16, 2006  
Blogger 4040e said...

بعضی جاها چیزهای زیادی داشت ولی روی هم رفته خوب بود

Sunday, July 16, 2006  
Blogger namard_24 said...

kojash ziadi bud baba
hame jash be ja bud

Monday, July 17, 2006  

Post a Comment

<< Home