نامرد

"اگر تکیه گاهی به من دهید دنیا را تکان می دهم"

Friday, October 06, 2006

از تو سپاسگزارم که مثل من
از رو نمی روی
ولی بايد بگويم
که گند زدی
سينه های من به تو ربطی ندارد
حتی اگر تمام آخر هفته ها با تو بخوابم
از تو حمايت نخواسته بودم
حسادتت را کنار بگذار
من از حسادت خسته ام
ديگر اين که
مست می کنی توی خيابان
جلوی همکارهای من داد و بيداد راه ننداز
من آبرو دارم
گر چه باز هم همه اين ها دليل نمی شود
من از آخر هفته چشم بپوشم
برای همين از تو سپاسگزارم
که از رو نمی روی مثل من
...
واقعا می لنگد رفيق
راست می گويی

6 Comments:

Blogger 4040e said...

: )

Saturday, October 07, 2006  
Anonymous Anonymous said...

من رفیق تو نیستم
من رفیق هیچ کس نیستم
شاید برای همین اصلا احساسم پایی ندارد
که لنگ بزند
من از دو دست قطع ام
که دست کسی را بگیرم
یا سینه ها یش را
و چشم ندارم و دهانی
که وقت مستی عربده بکشم
همکارهایت برای خودت
من کار نمی کنم
تشکر هم نخواستم
چند سال پیش همه چیز را فروختم
تا مدادها و کاغذهای خانه ام را
دزد با خود ببرد

Saturday, October 07, 2006  
Anonymous Anonymous said...

یک سر هم به اینجا بزن
http://mahmoodahmadalkozay.spaces.live.com/blog/cns!1E1BD6C0F56EC1B1!125.entry
یک چیزی هم برات کامنت کردم انگار ذخیره نشد!!!

Sunday, October 08, 2006  
Anonymous Anonymous said...

baba kojaaaaayi rafighe namaraaad!

Wednesday, October 11, 2006  
Anonymous Anonymous said...

بعضی وقتها برخی لذتها با همه اگاهی به دردهایی که خلق می کنند را کور م ی کند.گمان می ارزد...

Wednesday, October 11, 2006  
Blogger namard_24 said...

man nafahmidam in comente to ro...kheili khundameshaa, be natije naresidam vali...

Friday, October 13, 2006  

Post a Comment

<< Home