نامرد

"اگر تکیه گاهی به من دهید دنیا را تکان می دهم"

Sunday, June 18, 2006

می خواهم نگاهم را
از خطوط پيکرت بياويزم
می خواهم تمام نقش های تو را
که پشت پرده پلک هايم
روز و شب قلم زده ام
با رنگ و بوی خودت تمام کنم
می خواهم تمام نگاهم را
وقف تو کنم اين بار
***
هيز ترين و وقيح ترين نگاه هايت را
به من هديه کن
ازشان بوسه خواهم ساخت
و خواهم کاشت روی چشمانت
رکيک ترين کلماتت را برای من هديه بياور
ازشان گوشواره خواهم ساخت
به گوشم خواهم کرد
هميشه خواهم پوشيدشان
تمام ترديد هايت را بياور برايم
ازشان بالشتی خواهم ساخت
باهم سر بر آن خواهيم گذاشت
با هم چشمانمان را خواهيم بست
باهم آرام خواهيم گرفت
برايم زشت ترين آرزوهايت را بياور
وقبيح ترين فکرهايت را
ازشان شرابی خواهم ساخت
مست خواهيم شد
عيش خواهيم کرد
هر چه ديگران نخواستند در تو
آنها را بياور
ازشان اسطوره خواهم ساخت
ازشان افسانه خواهم ساخت
...نخواستم مال من باشی

0 Comments:

Post a Comment

<< Home