نامرد

"اگر تکیه گاهی به من دهید دنیا را تکان می دهم"

Friday, August 11, 2006

تمام خواهش ها از من
تمام بخشش ها از تو
زنانگی اگر بخشيدن است
من ندارم ذره ای
تمام هيجان از آن من
تمام آرامش از تو
زنانگی اگر آرامش است
من ندارمش
تمام حمايت از من
تمام نيازمندی از تو
زنانگی اگر نياز به حمايت است
من ندارم اصلا
تمام ستمگری از من
تمام جورکشی از تو
زنانگی اگر جور کشيدن است
نمی خواهمش
تمام داد ها از من
تمام گريه ها از تو
زنانگی اگر گريستن است
دوست ندارمش
تمام نامردی از من
تمام مردانگی از تو
زنانگی اگر مردانگی است
به درد من نمی خورد
تمام هوس ها از من
تمام شرم و حيا از تو
زنانگی اگر شرم و حيا است
تهوع آور است برای من
تمام سرکشی ها از من
تمام رام شدن ها از تو
زنانگی اگر رام شدن است
به درد من که سهل
به درد لای جرز هم نمی خورد

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

:)

Friday, August 11, 2006  
Anonymous Anonymous said...

extremely excellent!!
MERCI MADAM!

Wednesday, August 16, 2006  

Post a Comment

<< Home